We are young

Jag vill verkligen få tillbaka min glöd, mitt hopp i livet. Just nu känns allt så omöjligt, meningslöst och tråkigt. Som titeln säger, vi är ju unga, det är nu vi ska passa på att leva. Det är nu vi ska passa på att göra allt det där vi inte kommer hinna med när vi här barn och allt.

Letar jobb gör jag ju med, det är inte så skoj men ett nödvändigt ont. Om jag vill kunna resa dit jag vill så är det bara att se till att skaffa ett jobb. Jag ska med familjen till Turkiet i augusti 2013, sen hoppas jag på att planerna om Turkiet med Malin går som de ska och USA med Ellan. USA är ju verkligen drömmen men så väldigt dyrt för bara flyget.

Har du några reseplaner för 2013?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test