It is you who just keep pushing me down, down to the ground.

Är så arg och frustrerad just nu. Förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna allt detta mot mig. Varför kan aldrig jag bli omtyckt som den jag är?! Livet är orättvist det är det, men det måste ju ändå få vara lite rättvist mot alla någon gång. Tror att vissa människor har svårt att inse hur olika vi alla är, och den person som inte riktigt förstår det är den person som står och prata med oss om vad som är rätt och fel, hur vi ska behandla varandra och allt där emellan. Jag tycker väldigt illa om dig just nu!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kom ihåg att det finns MÅNGA som tycker om dig just för att du ÄR du!



Människor som har behov av att "platta till" andra

har oftast problem själva och behöver hävda sig på nåt vis och då tycker tyvärr en del att man kan göra det mot dom som är "svagare" ..



Mitt motto: TA INGEN SKIT!

2011-05-27 @ 09:37:05
Postat av: Em - Mamma till Malva.

Men kärleken, vad är det som händer? Du får maila mig och spy ur dig allt om du vill!



Håller förövrigt med vår kloka mamma.



& tänk på Grynet (& mami): TA INGEN SKIIIIT!

2011-05-27 @ 10:53:01
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Cami

Du är bäst, Sara!

2011-05-27 @ 12:20:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test