Kommer att bli Till Salu!

Tritla kommer bli till salu efter lite mer träning.

Tritla från Tuvebergsgård
Född: 25/5 2006
E: Svarri från Björnås
U: Bára frá Kanastödum
Svartskäck

Inridningen påbörjades sensommaren 10 och hade därefter ett uppehåll(då jag var på Island i 5 veckor). Därefter följde hon med mig upp till Dille och sattes igång igen, hon lär sig riktigt snabbt vilket gjorde att hon fick en paus över jullovet sen skulle hon sättas igång igen i mitten på februari, men blev tyvärr sparkad så att hon blev halt och har där av haft en lite längre vila än väntat. Nu har jag börjat sätta igång henne igen och kör igenom grunderna för att inte skynda fram för mycket.
Hon är femgångare då tölt och pass är något av favorit gångarterna men trav och galopp finns också nära. Traven har blivit starkare nu efter vilan. Hon är mycket godhjärtad men har samtidigt ett humör och vilja.
Jag har inte mätt henne ännu men hon är ganska liten.


maila: [email protected] för mer info


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test