Flyg iväg, Flyg iväg....

Har inte hänt så mycket i min värld, mer än att jag varit sjuk ganska mycket... Där av den dåliga uppdateringen!


Jag och Hannah har bestämt oss för att åka iväg på påsklovet, vi känner att vi behöver lite fiesta innan studenten ;)
Just nu lutar det åt Turkiet, ett all inclusive hotell som ligger nån kilometer utanför Alanya. Blir ca 6000kr för ALLT(försäkring, flygmat, transfer, avbokningsskydd, tåg till och från arlanda och självklart hotellet) Helt okej måste jag säga, även om det är ganska precis dom pengarna jag har....


Nu ska jag dra mig utåt... bilder på hotellet kommer upp senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test