You don't have to get old just because you are getting old.

Känner rastlösheten krypa i kroppen. Fast samtidigt känner jag mig mycket trött. Att gå upp 05.30 varje dag är inte min kopp av te. Men det är bara att försöka se det positiva i det hela. PENGAR!
Samlar just nu på mig loads and loads of money. Min plan är nämligen att kunna resa. Resa kan jag visserligen redan nu. Men det hade varit nice att kunna resa och sen har en hel del pengar kvar när man kommer hem. Annars brukar det vara så att resan kostar ca 2000 - 3000 kr och det är ganska precis av vad jag har. Så ska det inte vara denna gången ;) Har även tänkt mig 2 veckor denna gång! :)

Det här med att jobba, det hade jag kunnat skippa. Gifta mig rik och bara ta't lugnt. Haha nej men skämt och sido... Tänk om man hade så där mycket pengar så att man bara behövde jobba om man ville. Jag tror helt ärligt att jobbet skulle bli betydligt roligare. Undra om det bara är jag som tänker så knasigt?!
Aja. Jobbigt att bli vuxen måste jag säga. Passa på att vara barn när ni är barn! Säger jag som bara ville bli vuxen förr... fast det var i och för sig endast för att jag hatade skolan. Det hade inget med att vara barn i sig att göra. Att vara barn RULES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test