Tjugoförstajunitvåtusenelva

Ligger här på Sonnys säng och funderar på vad jag ska skriva om... Ja precis så intressant liv har jag just nu.
Det intressantaste som hänt hände idag.. på bussen hem från jobbet. Satt som vanligt och lyssnade på musik och fifflade med facebook men när jag precis lagt ner telefonen i fickan så "plinga" det till... Jag antog att det antingen var en händelse på facebook eller nån annans telefon... Jag tar upp telefonen och ser att jag visst var inne på msn och har fått ett meddelande utav... (hemligt ;) Kan säga så här, I was Happy! :D (A)
Och Hannah tro inte att jag glömer.. INGEN mobbing ;) Zzzzuuupp!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha, INGEN mobbning ;)

2011-06-21 @ 22:41:00
URL: http://havannahannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test