Some of this some of that

"Morgonen" började med lite slapp och lite städning på rummet. Sedan insåg jag var väldans tråkigt det var så ja det blev det mer slapp. Efter att mamma vaknat så begav jag mig ut på en promenad med en mindre pepp hund. När vi kommit mindre än halvvägs börjar skruttan att protestera ^^ Fast jag förstår henne, det var väldigt varm ute och med våran kassa kondis så...


Sitter nu i alla fall i soffan på altanen, plågar pappa med min musik ;) Simple Plan är tydligen inte vad pappa gillar ^^


Ska snart ta tag i mamma, vi måste svara på mejl om en häst vi hittat som vi är lite sugna på :)
(bild lånad av Kenny Nielsen - pophest.dk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test