Jobba Jobba Joobba!

Har inte skrivit något intressant i bloggen på år och dar (om jag nånsin gjort det?) men jag lovar efter den här veckan ska jag börja på allvar att blogga och göra något med mitt liv!
Anledningen till att jag inte börjar denna veckan är för att jag jobbar... var tvungen att hoppa in åt min kära syster som blev väldigt sjuk <3
Men här är lite som jag förhoppningsvis ska hinna med....(fettext = KUL)

* Ullared trip
* Borås Trip inkl. borås djurpark <3
* Room makeover!
* "MakeOver" i sadelkammaren
*
Laga hagar (redan klar med en)
* Turkiet resa
* Jobba 2 veckor på pappas jobb (en vecka snart avklarad)
* RIDA RIDA & RIDA!
* Rida lektion/kurs

m.m.
Nu måste jag sova, fyller på listan imorn ;)
Natti natti <3

Kommentarer
Postat av: stine Charlotte

SV:



takk^^! Den er kjøpt på et marked(sånn med masse boder) da jeg var i Alanya

2011-06-20 @ 23:24:15
URL: http://turkismonster.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test