One day at a time

Idag blev det visst en väldigt lång sovmorgon. 2 O'clock men det var inte meningen att det skulle bli så, tvärt om faktiskt. Aja. Regnar gör det upptäckte jag nu, precis när jag tänkte ta tag i mitt liv = ut på promenad. Får bli en stund på bandet i stället. Sen har jag kommit fram till att jag faktiskt måste ut och rida.

Nu har jag i alla fall stått stilla i snart 3 dagar, INTE OKEJ. Så nu måste jag verkligen börja göra något åt saken = MOTION MOTION MOTION! Inte vara lat! 
Jag behöver tydligen enligt den där BMI grejen gå ner ca 15kg... och just nu känns det väldigt omöjligt -.- men men bara att kämpa.


Kommentarer
Postat av: michaela

usch, jobbigt. har samma problem!

2011-07-27 @ 19:22:58
URL: http://eriksdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test