Nöjd

Nu har det snart gått två veckor sen jag började. Har gått ner 3,1kg och kan ju erkänna att jag hade hoppats på mera. Får skylla mig själv dock när jag slarvat med träningen. Men jag är ändå helt ok nöjd. Ska nog försöka ta mig ut på i alla fall en promenad lite senare och kanske gå/springa lite på bandet... Vill ju att det ska hänt något mer i alla fall, innan jag börjar med MATMAT igen. Målet är dock inte så mycket kilona i sig utan kroppsmassan(säger man så?) och att jag ska kunna känna mig hyffsat bekväm i en bikini ;)


Jag vill jätte gärna ha tips på lättlagad, billig och nyttig mat! :) Så länge det inte innehåller svamp går det mesta ner ;)

Kommentarer
Postat av: Paulina

Ägg, ägg ägg, och keso, keso, keso! ;D Protein is da shit

2011-07-29 @ 22:54:24
URL: http://kristenryttare.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test