Ride on

Tävlingssäsongen börjar snart, roligt roligt! Har anmält mig till Dilles Vintertölt och ska anmäla mig till Krafturs Istölt också.
Nu har jag ju tyvärr enligt Dilleregler blivit vuxen (vet inte om jag kan hålla med ;) så jag måste tävla med dom vuxna nu (jag som har panik över att bli vuxen på riktigt(21).
Eftersom jag då måste tävla vuxenklass så tyckte jag att det inte var mer än rättvist att jag skulle få tävla Blåbärsklassen(lättaste) eftersom det bara innehåller tölt och tölt är ju inte våran starkaste sida, men tydligen är jag den ända som tycker det!
Får tänka på saken länge och noga... Bara för att vi har tävlat några gånger betyder ju inte det att vi har en bra/stark/säker tölt?! Hmm...!

Har även planerat lite över vad som ska hända (inom hästarna) efter studenten...tävlingar, kurser osv. 
Toppen hade varit ifall jag kunde få en plats i nån grupp som rider regelbundet för t.ex. Reynir eller Kjartan (Y) Vill verkligen få ordning på det lilla hästskrället ;) <3

Kommentarer
Postat av: lisa

hej! hade du kunnat maila till mig och berätta om Dille, hur det är att gå där osv.? :)

2011-01-17 @ 18:29:14
Postat av: ann-sofie

det är bara att komma till oss! reynir är ju hos oss iaf 5 dar i veckan:P

2011-01-25 @ 19:21:58
URL: http://ekasgarden.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test