More and More

Var på en shopping sväng med mamma, syster och Malva idag. Köpte mig ännu en jacka... man kan faktiskt inte ha för mycket jackor ;)
Den påminner om en sån här - men min är ett annat märke(och min är blå eller navy som dom kalla det)

Var även in en snabbis på hööks, blev dock inget köpt då jag faktiskt känner att jag har det mesta nu. Men jag blev väldigt kär i detta täcket
Det var rea och allt, ändå köpte jag det inte :S Men som sagt dessa hästar har mer en vad dom behöver ;)
Nu är det dags att sova... imorn bär det av mot Dille, är ju inte framme förens söndag morgon men åker härifrån vid 19 så behöver duscha, packa klart och lite annat. Så Natti Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test