When time just don´t want to fly....

Jag har inte så mycket att uppdatera om i mitt liv. Inte mer ænn att vi tar flyget 07.50 från Keflavik till Stockholm på tisdag, och från Stockholm tar vi tåget upp till Östersund. Sen blir vi förhoppningsvis hæmtade på något vis i Östersund och åker mot Dille! (Y)

Det ær helt otroligt vad jag saknar mina hæstar, jag har verkligen insætt nu efter tiden på Island att det inte finns nån annan hæst för mig, Sleipnir ær allt och kommer förbli allt <3

Igår fyllde MallowSmallow 1år! Grattis underbaraste systerdotter <3
Önskar att jag fick vara med <3


xxx


Kommentarer
Postat av: Em

Vi önskar du kunde ha varit med också! MISS YOU! xxx

Åh, & det finns bilder från partajet på Malvas facebook nu om du vill kika :)

2010-09-26 @ 15:18:06
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test