I Don't Feel Like Dancin'

Kan det inte bara gå undan, gå över... nu vill jag inte mer. Jag vill se nått annat, känna nått annat och leva nått annat.

 

Jag undrar om jag har förändrats ganska mycket, jag vet inte om jag vill samma saker som jag ville...jag vet inte änns om jag vet vad jag vill.

Hästarna betyder allt för mig, men jag vet faktiskt inte om det är det jag vill göra med mitt liv? Det är en underbar Hobby, men kanske är det allt? 
Pressen är det som är så jobbigt, pressen som gör att det jag tycker är roligt bara blir jobbigt och ett måste!

Måste nog ta mig en funderare...

 

 


Kommentarer
Postat av: Hannah

Men fina du, du kommer att komma på något bra så småningom! <3

2010-11-21 @ 12:04:53
URL: http://havannahannah.blogg.se/
Postat av: Tove

Kände samma sak typ, men hästar för mig är hobby no more liksom för vill inte tröttna på dom guldvärda liven! Jobb fick jag ändå så allt kommer lösa sig tillslut Sara (: man ska inte oroa sig för mkt för 'det löser sig, det gör det alltid det kommer fixa sig tillslut'

2010-11-21 @ 14:47:21
URL: http://yotovelito.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test