29 & 30 jan 10

Hästen är bäst! Igår red vi i ridhuset och först gick det inte så bra, men så kom Frida och "gapa" på mig;) och då gick det genast mycket bättre.. Stackars lilla Sleipnir tyckte det var såå jobbigt! ;)

Ny sadel behöver jag med, den vi har nu har blivit för bred för honom, min lilla snutt har ju blivit smal;)<3
Och ny nosgrimma för den har pajjat, regntäcket är också lite paj....sen behöver jag köpa kraft till honom.
Tänk om man var rik, vad praktiskt det skulle vara;)
Just ja, har anmält mig till en tävling nu, eller två faktiskt, en som kostar 20kr;) och är i dillesridhus och en på Wången för 550kr(A) Gneisti light ....:) vi är inte riktigt redo för öppen klass ännu.

Idag red jag ute på ridplanen och bästaste Frida fotade<3 Kunde gått bättre, men han gick redit najs i traven ibland(A)... red med bomlös och det var myycket svårt tyckte jag helt plötsligt.


Min babe kan vara riktigt fiin ibland<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test