My horse and me <3

Första gångerna jag red sedan jag kom tillbaka till Dille gick det inte så bra, kände mig välldigt opepp och allmänt trött, men nu känns det äntligen som att vi börjar komma tillbaka till där vi sluta innan lovet! (Y)
Jag ska försöka få någon att fota nästa helg, om det är fint väder, idag är det så mörkt.

Jag märkte igår att han verkligen släpper efter att vi galopperat, så nu vet jag vad jag ska göra innan tävling;) Och jag ska även börja träna mera galopp, då jag inte är så duktig på att rida det, plus att det ger mer magmuskler till hästen.

uppdatering om hur ridningen gick idag, kommer sen... efter jag har ridit! :P


xoxo


Kommentarer
Postat av: mamma

Fina e´ ni!

2010-01-18 @ 09:49:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test