20 Jan 2010

Igår red jag på hackamore(snutt har nämligen fått ett Liitet bit sår i mungipan) och det gick sådär...skritten funkade helt ok, men det var väldigt jobbigt/svårt att få honom att hålla tölten, men det kommer väll med träning, ingen av oss är ju van vid hacket! Sen tränade jag även på att sitta ner i traven(har verkligen svårt för det), gick bättre mot slutet men inte tillräckligt bra tycker jag.

Idag har hästen fått vila, mest för att jag inte riktigt hunnit med det idag, hjälpte nämligen Maria med sin unghäst Vidja som hon håller på att rida in:) Maria satt upp på henne igår för första gången, och idag satt jag upp medans Maria ledde runt oss två varv i ridhuset och hon var så hääääär duktig lilla Vidja:D<3


justja, fick bilder från avelsvisningen idag av Elisabeth:D här kommer en bild på oss i galopp:)




xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test