Det är dags för fredagsmys

Idag red Malin min heest och jag fotade lite. Blev tyvärr inte så jätte bra bilder:( men det var en fin Sleipnir och Malin iaf<3


Usch usch, Irina har åkt till Sörbygården så jag känner mig helt ensam och övergiven....äääven om Jennifer spelar dunka dunka i hela huset. Själv sitter jag i köket och försöker lyssna på lite lugnare musik, men det går ju som det går. Ibland är det bara väldigt jobbigt att bo på internat!
Men snart ska jag och Anna vit kolla film, nån skräckfilm är det tänkt tror jag! Naajs! Eller det är najs så länge man inte är helt ensam och så länge man inte behöver gå ut i mörkret.

Vad tycker ni om skräckfilmer? Är ni sånna som kan titta på iprincip vad som helst eller som dör bara det är ett tecknat spöke? ;)

Själv är jag inte över förtjust i skräckisar men jag försöker lära mig att kolla på det! ;)

Xoxo


Kommentarer
Postat av: mamma

LÄSKIGT!



PUSS

2010-02-12 @ 18:09:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test