Are you happy? I think I am....

Frida tömkörde/longerade Lelle idag, det såg bra ut tycker jag... det var roligt att se att han börjar få mer och mer energi, han orkade till och med protestera lite ;) <3
Fick paket av mamma, som har åkt till Skottland med pappa, det var en tröja(som jag glömde ta med mig;), 2 böcker(Gossip girl 3 - 4, dom andra två fick jag förra veckan) och några CD-skivor med t.ex. Daughtry och Calle. <3 Det var nice nice.



Inplanerade tävlingar nu i vår:

9 Feb - Ridhustävling på Dille (treorna som fixar)
20 el 21 feb - Dille Gårds Vintertölt - Hallontölt
13 Mars - Wången Vintertölt
20 Mars - Dille Gårds Istölt (bara som publik dock;)
24 April - Gneisti Vårkval (som publik)
25 April - Gneisti Light - V5


Ny sadel behövs med! Vill gärna ha en Hrimnir!(A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test