Unstoppable

Söndag eftermiddag begav sig en massa dillebarn med hästar till Wången. Detta för att vara med på deras träningstävling :)
Jag hade tänkt att vara med men då jag och Sleipnir har haft en liten sisådär period så sket jag i det, istället fick Frida den äran att tävla honom ;)


Det gick bra tycker jag och jag tror att Frida var nöjd?! Ingen final dock, men det var faktiskt första gången dom tävlade tsms :)
Duktiga var dom i alla fall (Y)


Nästa grej på schemat är HjaltiKurs på lördag... spännande spännand, vi har ju aldrig ridit för Hjalti ännu så ja, ska bli spännande och se vad han säger om min lilla mongo <3



Luunch Time! Och ledig hela dan i dag med... AWSOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test