19 and life...

Helt otroligt overkligt, imorn är sista dagen någonsin som jag går i skolan på hösten, sen är det bara vårterminen kvar. Super Awsome!
Men vad ska man göra efter? Jobbigt att behöva ta tag i sitt liv... usch är inte riktigt redo för det tror jag.
Lördag 9.45 går en taxi från Dille till Östersund tågstation och där ifrån går sedan tåget mot Sthlm där jag får byta till ett annat tåg för att åka vidare mot slut destination... GÖTEBORG! <3
Kommer sakna dillebarnen sjukt mycket, men finns inget bättre än att komma hem till familjen när man varit borta så länge. <3
Först på min prioriteringslista när jag kommit hem är att träffa Mallow Smallow, saknar henne som en TOOOOOK!

Kommentarer
Postat av: Em - Mamma till Malva.

MEN GUD VILKEN GULLIG NAKENRUMPA! ;)



Wihi, snart kommer du hem! Ska bli jättekul tycker vi :D Kommer ni förbi oss och hälsar på innan ni drar vidare på lördag? <3

2010-12-17 @ 10:21:40
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test