Nicholas Sparks

Filmen "The Notebook" är helt klart min absoluta favorit film, och jag kan inte änns tänka mig hur bra böckerna är, för som alltid är ju böckerna OFTAST bättre änn filmerna. Nu har dom ju i alla fall gjort film av två till av Nicholas Sparks, och dessa böcker har jag inte heller läst ännu, men om dom är "klass" med The notebook så tror jag att dom kommer vara riktigt bra. Nu är ju i och för sig inte Rachel McAdams eller Ryan Gosling med i dessa filmer och dom gör ju en gigantisk del av filmen.




 

I The Last Song har vi t.ex. Liam Hemsworth & Miley Cyrus och i Dear John ser vi Channing Tatum & Amanda Seyfried.
Jag ser fram emot premiärerna!

Nån mer änn jag som vill se dom? :)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test