Slutet är nära...

Jaha, idag är det 4 Dagar Kvar tills Mamma och Pappa kommer. Puss på det<3

Idag har jag ridit det lilla stoet igen. puss på det<3 Och hon har vilat från torsdag tror ja.. så ja, hon var PIGG! Men det var skoj skoj. Sen har jag även vart duktig och dammsugit och tvättat av(på insidan)Rasmus bil. Usch vad kletigt det var på där alla knappar och spakar är. Kaffe Kaffe säger jag bara. Det är därför man INTE ska dricka i bilen, i alla har fall inte om bilen rör på sig! Kletigt Kletigt!

Katten här har nästan fått ett namn nu, fast jag tror inte alla var så på, på det namnet (A) Rasmus tyckte den skulle heta Sara, för då finns ju "jag" kvar här även om jag åker på fredag ;) Tror i och för sig dom inte änns vet vad det är för kön på den, men alla säger att det ser ut som en hona.

Kommer nog ett till inlägg lite senare igen...
xoxo

Kommentarer
Postat av: Em

haha, har du gått från utsläppshjälp till bilstädare? ;)



aaw, jag röstar på rasmus namnförslag! vad gulligt :)

min lilla shaaaaaaliiiiiieeeey ligger här på min stora mage och fiser värre än pappa och tindra på samma gång. usch! men hon är så gullig att jag inte kan med att putta ner henne. hon sover alltid med tungan ute, så sötis! :D



puss

2009-09-21 @ 18:28:06
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha ja, typ ;)



Hihi, jag med^^ haha, aaw, söötisen då^^



puss<3

2009-09-21 @ 19:10:06
URL: http://toltarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test