My life in a box

11 Dagar Kvar!

Har precis ätit lunch, jag åt soppa eller sån där varma koppen heter det väll. Melinda och Carin sitter båda bänkade framför OC säsong 2, själv väntar jag med att kolla på den tills jag kommer hem.... Men shitpommes va svårt det är att låta bli. 
Längtar föresten mega mycket efter Sleipnir, har kommit fram till att det absolut inte finns nån bättre häst.... han och jag är som 1+1 (A) vi liksom hör ihop<3

Apu:n är skojig, men det räcker för mig nu faktiskt... vill hem och sova!

 
(lilla stallet)


Kommentarer
Postat av: Em

Skönt att du får ett par dagar ledigt innan du behöver åka tillbaka till skolan då i alla fall :)



Jag är så sjukt trött att jag tror jag dör snart, sover knappt någonting om nätterna för att magen är så stor. Kan inte hitta någon bekväm ställning, inte andas ordentligt och allt bara gör ont. Skulle också behöva få lite vila när Bebis väl kommit ut, men då är det ju skriknätter med amning som gäller :p

2009-09-14 @ 23:16:05
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Sara

EM: Ja det ska bli skönt(A):P



Om bäbis kommit när jag kommer hem så kan jag passa(A) då får du vila;)<3

2009-09-15 @ 19:21:09
URL: http://toltarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test