Hingstar vs. Ston

Idag red jag det lilla svarta stoet igen. Gash va jag gillar henne... så kär(A) också är hon ju till salu med, men jag har ju inte råd att köpa henne:/ Får sno med henne i resväskan(A) x)

Usch usch, jag har ont i min rygg... vill hem och få massage och få sova lääänge.

Hm, märkte att jag inte har så mycket att skriva om. Jag sitter i en soffa och nördar mig vid min data, Melinda och Carin tittar på OC säsong 2 tror jag, Theresa och Rasmus vet jag inte vad dom gör... dom tittar väll på tv eller nått;)
Och den jobbiga tvättmaskinen är på typ hela tiden -.- Försöker dämpa bort det med musik;) Kris Allen<3

Ingen som vill köpa hingst? Svipur är till salu;) för typ 1 mille x) Han är så goo... lätt "snällaste" hingsten här.. han går bara lungt och stilla brevid dig även om det är hingstar och ston runt om kring:) ... Okej, det finns en Musblack hingst här som också är sån...:) I like.. det är så dom ska vara, inte som Saefari som hoppar och skuttar så fort han ser ett sto -.- 
Jag skulle släppa ut honom i hagen hos sina ston en dag, och Melinda sa att han var super snäll att gå med, och det var han ända tills vi kom fram till stona -.- jag han knappt öppna grinden. Men han är söt ändå^^

Jag har i alla fall kommit fram till detta... jag är nog mer en sto och valack människa än en hingst människa...
Om jag inte hittar den perfekta hingsten såklart(A)

Det var allt jag hade och berätta om idag. tjo så länge


Kommentarer
Postat av: Petronella

Haha, har Sæfari fått smak för stona nu ;) Haha. Han var världens ängel förr :D

2009-09-20 @ 21:58:47
URL: http://petronellan.blogg.se/
Postat av: Sara

Petronella: Haha japp;) Han är jätte snäll men när han ser att han ska få komma ut till sina ston så blir lite crazy ^^

2009-09-20 @ 22:35:39
URL: http://toltarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test