Dessa hingstar...

Idag var första gången som jag fick "motionera" nån av hingstarna. Jag är ju den som släpper ut alla hästar och så men jag har bara fått rida och longera ett liitet antal, men jag bryr mig inte så mycket jag tycker helt ärligt att det är coolt bara att vara här. Jag menar jag tar in och ut hingstar som är värda 1 mille och mer:o Ganska läskigt ändå. Jag tror att Tónn är den som är dyrast här, Svipur vet jag är till salu för 1 mille(kommer dock inte ihåg om det var DKR eller SKR) och någon sa till mig att Tónn är ännu dyrare.
För att komma tillbaka till motionerandet... Den hingst som jag longera är ingen av VM hingstarna direkt;) Han är jätte fin men jag tror inte(vet dock inte) att han är kårad, men han är sååå fin:) älskar hur han ser ut, han är ganska stor och maffig med ganska mycket man och pannlugg han har stjärn och snopp plus ett blått öga också är sån fin brun färg<3



Nu sitter jag och väntar på mat. Är ganska svullten faktiskt.
Hoppas på nått smarrigt.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test