Borta bra men hemma bäst...

Nu äre bara 7 dagar kvar tills jag står i Sverige! Längtar efter min plutt och alla härliga människor på dille<3

Jag trivs jätte bra, men 5 veckor är ganska så lagom lång tid tycker jag. Men jag börjar i alla fall få bättre kläm på allt nu;) och börjar vänja mig vid att gå med tjutande och studsande hingstar^^
Apropå hingstar... Jag och Carin var ensama idag och skulle handbetäcka Tónn med ett sto...det gick super! ^^ Okej okej, Carin gjorde allt, men jag var faktiskt moraliskt stöd ;D

Nu fyller jag snart 18! :P Det måste firas när jag kommer hem och hem. ;)
Just det ja, måste ju skicka min lilla lista med grejor jag vill ha(A) ^^ och fylla på den lite innan(A)
Så nu ska jag göra det...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test