Lite snabb uppdatering

Visningen som jag och Sleipnir var med på gick inte så jätte bra. Kommer inte änns ihåg va vi fick faktiskt...har förträngt det:$

Och ehm, bilder från wången tävlingen kommer i nästa inlägg LOVAR! Föresten jag och Sleipnir tävlade på Wången i tisdags och det gick ganska bra. Vi fick 5.30 tot. i V5 och 4.33 eller nått i T8 tot.

Högsta poängen i alla gångarterna
Skritt: 6,5 Tölt: 5,0 Trav: 5,0 Galopp: 5,5
Men vi skall allt höja oss. Vi har ju i alla fall höjt tölten :D

Men nu skall jag byta om och så skall jag ut och rida. Påwni har fått vila 3 dagar faktiskt...:o Så nu är det dags igen, det är ju tävling 14 maj. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test