What a wonderful world.....

Ibland undrar jag när vädret ska ta och bestämma sig! Ena stunden är det SOOL, sen blåser det halvt storm och helt plötsligt regnar det floder, vad är poängen med det liksom?! Jag vill ha fint väder hela tiden. Inte jobbigt varmt, men lagom varmt och varmt utan en massa bromsar, blinningar, knott och myggor tack!

Imorn åker vi iväg till Öland hela familjen, vilket är lika med Pappa, Mamma, Jag, Sonny, Amela, Ida, Emeli + Bullen, Pete och Tindra (hunden ;) 8 st är vi nu så att vi måste åka med 2 bilar till och med, shit pommes. Men det är mysigt och jag skulle inte byta den mot nått<3
Datorn, Ipoden och kameran följer självklart med, man kan ju inte åka så långt utan dom ;)
Känner mig duktig jag är färdig packad till 98 % bara teknik sakerna som inte är nerpackade ännu. Ojoj, höll på att glömma ... MOBILEN ska ju med så klart ;D

Men nu är klockan 15.48 så jag kanske skulle gå och fixa med det sista innan Mamma, Pappa, Sonny, Emeli + Bullen och Pete kommer hem. ;) Vill ju inte få höra det första jag gör att jag har suttit vid datorn hela dagen lång. Hehe.

Tjingeling.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test