Regnet det bara öser ner...

Shit vad det regnar ute, inge skoj. Det bara regnar och regnar. Sitter i soffan med en klängig men söt Ida.
Vi sitter och lyssnar på Potter Puppet Pals "The mysterius ticking noise". Hon tyckte om den om vi säger så ;)

Hm, försökte lägga in youtube videon, men kan inte :S Hjälp!:$


Jo nu är det så här va, att pappa har "bytt" till sig en ny dator och denna dator är jätte bra för den har till och med oooonödigt mycket space, men det passar mig bra eftersom jag  fotar så mycket. Men nej pappa envisas med att jag absolut inte ska få den. Men det töntiga är att han kommer ju bara använda den och sitta inne på blocket.se -.- 
Heeeeeeeeeeelt meningslöst.

xxx

Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Tack så mkt :D

jaa det är verkligen helt underbart där, lätt min andra favortistad :)

2009-07-24 @ 00:32:05
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/
Postat av: Em

Kan hålla med om att den är lite väl avancerad för Pappa - men med tanke på hur mycket skit det alltid finns på datorerna du använder känns det ju lite som att kasta kvalitetsdatorn i sjön om du skulle få den också ;) Fast det hade varit bra för dina bilders skull. Mamma sa att du i alla fall får låna den ett tag? Bra början i alla fall :)



Och - varför kan du inte lägga in youtube-klipp? Zupp?

2009-07-24 @ 11:26:58
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Bella

Em: Vadå skit? Jag lägger in mina bilder bara! Men nu har jag sorterat i den så det inte finns en massa bilder utan det är i den externa hårdisken i stället. Fast tänk då om pappa skulle ha den? När det ÄNDA han gör är och kollar blocket.se!

Japp:)



Ingen aning... eller så är det jag som är kass:S men jag får inte in det liksom:S

2009-07-24 @ 15:40:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test