Long time, no seen

Ja nu var det ett tag sen jag skrev här igen, har verkligen blivit dålig på att uppdatera igen. Fy!

Jag och Mamma var på Strömsholm 11-12 juli och kollade på SM för Islandshästar, skoj skoj, men vi får verkligen ta och skaffa oss bättre väder här i Sverige man gick ju runt i lera som gick upp till knäna nästan, okej inte riktigt men det kändes nästan som det!
Det gick i alla fall bra för våra kära Landianer, och Grattis till Sandra Jonsson & Linda Antonsson som skall vara med och representera Sverige på VM! :) Spännande spännande.





Fler bilder kommer senare.
Nu ska jag iväg och rida lektion:)

Kommentarer
Postat av: Em

Nästa år får jag och Lillan följa med på SM :)

2009-07-17 @ 10:15:51
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Sara

Em: Ja det får ni göra:P

2009-07-17 @ 16:15:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test