Apu, skola, ridning och kläder! Jao, allt möjligt kan man få in i en blogg;)

Ooooorkar inte. Har noll aning om vart jag skall ha min APU! :( Funderar på om jag åtminstonde skall mejla Reynir och fråga, det kan ju inte skada liksom. Problemet med honom är väll att han aldrig svarar på sms eller i telefon -.- Det är lika med INTE smart Reynir!!! Men men skulle han svara och säga nej så har jag absolut ingen aning, så har ni några idéer säg gärna till. Vill helst vara nån stanns nere i västsverige så att jag har möjlighet att komma hem på helgen i mellan och på sportlovet efteråt. Det är kriiis så snälla hjälp (A)

Åkte föresten pulka med skolan idag :) Fast jag åkte inte för jag mådde inte så bra. Däremot blev jag mulad 3 grr xD
Jaja, blir väll så när man muckor med dom som är större ;D haha
Sen gjorde vi nån avslappningsgrej... det var ganska segt, men helt ok.

Longerade även Sleipnir(även kallad Säpo av Cami xD) men bara en kortis för det var så halt på ridplan och ridhuset var upptaget av hundfolk.


 Nu Emeli, nu kommer bilder på kläderna :) Blev inte särskilt bra bilder men dom funkar ;)

   

    

Trala :D

Håller föresten på att komma lite framåt i apu sökandet ;)  

xxx

Kommentarer
Postat av: Bunny Designs

Oh, snajsiga grejer horru! Vilken

ar din favvis? :) Missing you! xxx

2009-01-10 @ 13:48:58
URL: http://bunnydesigns.blogg.se/
Postat av: sara

Syster: Den rutiga tröjan ;D.. Missing you too<3

2009-01-12 @ 17:36:50
URL: http://toltarna.blogg.se/
Postat av: Moster

Hur stort måste stället vara då?

Det ligger ju nåt ställe med islandshästar tror jag en bit härifrån. Då kan du ju fara hem...

2009-01-17 @ 19:18:02
Postat av: millan

gillar förresten den svarta koftan maxmycke

2009-01-17 @ 19:19:03
Postat av: Sara

Moster/millan: Spelar ingen roll. Men har fått en praktikplats nu:D

Tack, den är mysig:)<3

2009-01-18 @ 17:04:15
URL: http://toltarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test