Kommer inte på nån bra rubrik! (A)

Idag var det slappis dag. Gick opp och åt frukost kl 8, sen gick jag med Carro & Irina till norra och hade lite trevlans.
Fick julklapp av Irina:'D<3 en Lila grimma (A)<3 Tack tack<3... Glömde den dock i deras rum, vilket jag kom på nu ;)
Sen efter lunchen gick jag och Irina till sällskapsrummet och kollade på film. 1408, haha jag som är så lätt skrämd blev ju rädd hela tiden xD Men den var bra. Sen kollade vi en massa Veronica Mars avsnit, aldrig sätt den serien förut, men den var ju ganska bra faktiskt. Hihi Och ja, där låg vi och kolla på tv hela dan:$ ända till kl 10 ungefär. Sen gick jag och åt sen middag...Makaroner och ketchup xD.. och knäckebröd faktiskt.

Just precis nu kan jag inte sova... Inte bra! Så jag ligger och lyssnar på musik<3 Älskar min Ipod ^^ och all musik som den innehåller.

Timo Räisänen
Mcfly
David Archuleta
Jonas Brothers (
Jag åkte dit -.- )
Christian Kjellvander
One Republic
Shayne Ward
Sibel
Katy Perry
Coldplay
Duffy
Leona Lewis
Pink
Disney
Kevin
Jordin Sparks
Mika
Agnes
Amy Macdonald
EMD
Goo Goo Dolls
Hellbillies
Jason Mraz
Keith Urban
Kid Rock
Rufus Wainwright
Sanna Nielsen
Snow Patrol
One Tree Hill soundtrack
Idol 2008
Mamma Mia Soundtrack
Doughtry
David Cook
Amy Diamond Jul.
Gavin Degraw
Jojo

Tror att det var allt ^^ Och det som det lyssnas på mest just nu måste ju vara Mamma mia, Mcfly & Timo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test