Äntligen börjar allt fixa sig.

Har äntligen fixat APU. Ringde till Tofta igår. Visst är jag duktig?! ;D Pratade i alla fall med Johannes och han sa att jag kunde vara där. Och boende finns och så + att det är nära hem. Så jag kan komma hem över helgen. :) Och så blir jag hemma över lovet. Så om nån vill hitta på något, säg till!
Ni som vart på Tofta, vad har ni fått göra? Skulle vara roligt att få veta (A)
Är väldigt glad nu i alla fall :D Hihi.

Idag var det ridning. Rajdade Silkitoppur igen. Han är ju mitt "projekt" ;) Och idag fick Sleipnir nya + bakskor+sulor+brodd. Yäy. Så jag skall fråga Irina om jag kan låna hennes tolksele, så skall jag fråga Malin om hon vill hjälpa mig med att testa tolta med Sleipnir. :)

Just det ja... I söndags var det unghästmönstring på Dille Gård. Var mycket fina unghästisar. Thelmas alldeless egna Baltasar var ju super duper söt :) Och Flottur var ganska läcker. :)

En tråkig grej kom jag på. Jag kan inte vara med på Hjalti kursen. Åker hem dagen innan. Men men, det kommer fler gånger.




xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test