I'm back at Dille;D

Jao, anlände till Östersunds tågstation runt 07.00 på morgonen och gick raka vägen till taxin. Men när jag kom fram stod ingen taxi där så jag blev allt lite orolig. Efter att ha stått där i kanske 3 - 5 minuter kom tillslut en taxi som "ropade" ut och fråga efter nån som skulle till Dille Gård, och det var ju jag såklart ^^
Taxichauffören var väldigt trevlig och vi pratade hela vägen ända fram till Östras dörr ;)
Efter att ha packat upp alla grejer så gick jag bums och la mig. Somnade med en gång och vaknade vid halv två ungerfär. Gick ner till köket tog mig 2 knäckemackor sen satte jag mig vid datorn... som vanligt! Men sen gick jag faktiskt ut till stallet, träffade Bettan, gick ner till hagen. Och vet ni vad?! :D Med en gång när jag kom fram så vände sig Sleipnir och tittade på mig, vände sig om och började gå mot mig :') och jag behövde inte änns ropa nånting, han bara kom :'D<3
Pysslade om honom lite i stallet sen och gick in i ridhuset för att tömköra lite. Jisses, det var som om han aldrig hade gjort det förut ;S han flydde så fort jag rörde linan, men lugnade sig sen i alla fall och var i alla falla hyffsat duktig. Vi höll dock inte på så länge idag. Han blev lite störd av att Natta & Kaisa red samtidigt. -.-

Kollade på Forrest Gump alldeles nyss. Den är såå bra :D "Run Forrest, Run!" xD
 

Jaja, skall väll fortsätta kolla på film antar jag... finns inte så mycket annat att göra. Shooo så länge<3

Kommentarer
Postat av: Bunny Designs

Aaw, Sleipnir hjärta Bella!

Gulligull :) Skönt att du

kom fram ordentligt din plutt!



Snart är det dags för mig att

åka till Hålanda. Längtar!

Bara synd att inte du är där :(



Du får lägga upp bilder på vad du

fyndade på rean! Hurry curry!



xxx

2009-01-06 @ 19:48:36
URL: http://bunnydesigns.blogg.se/
Postat av: Sara

Syster: Japp för alltid:')<3 Jao, ..hehe fick till och med en snygg taxichaffis. Haha ;D



Aw, vill ju vara där när du kommer:'(<33 Aja, jag får helt enkelt komma till dig(A)



Jadå det kommer bilder, Lovar! ;D



Puss<3

2009-01-08 @ 00:58:45
URL: http://toltarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test