En hyffsat skojig skoldag.

Idag byggde vi ett ministall i skolan^^.. Vi var i mentorsgrupperna och varje grupp gjorde varsitt. Våran grupp gjorde lätt coolast ;) Sen efter lunchen så lekte vi. Vi delades upp i 5 grupper och gjorde sedan 5 olika övningar.
I min grupp var det Linnea K, Malin A, Jessica S, Fredrika, jag, Carro W och Rasmus. Och lekarna var var faktiskt skojsiga. Ena var att man skulle gå ner till vindskyddet 2 & 2 och den som gick först skulle vara tyst och lyssna på den som var bakom som skulle prata hela tiden, sen bytte man. Nästa var att man skulle stå på en stege baklänges och så skulle dom andra ta emot en när man föll. Det var det typ ingen i våran grupp som ville. Sen gjorde vi den här när man skall stå i en ring, blunda och ta varandras händer för att sedan trassla upp det, och sen samma sak med ett rep. 4:e grejen så skulle man ju igenom ett "nät" med hål och alla måste igen olika hål. Och då fick alla för sig att vi tre korta skulle lyftas så vi kom igenom hålen där uppe...Så jag stod där helt oskyldig, och ville inte bli lyft, och så kommer Rasmus från ingenstans och lyfter upp mig xD... Samma sak med carro och jessica ;) 
Och i alla fall sista övningen(första för oss) skulle man stå på en planka och så skulle vi stå i bokstavsordning(altså var vi tvugna att flytta runt oss(men jag slapp för jag stod på rätt plats ;) i alla fall det kluriga var att vi inte fick prata. Och lite svårt när alla inte visste allas namn. Sen skulle vi göra samma sak igen fast åldersordning, vilket var ännu svårare för då måste man ju veta när alla är födda... både år, månad och dag xP 
Så ja, denna dan var ju ganska skoj, och man pratade med folk som man kanske i vanliga fall inte pratar med direkt :)

Sms:ade föresten Kjartan och praktikplats idag. Fick  tyvärr ett nej, men fick tips ;) Så nu har jag mejlat Tofta, så jag hoppas jag kan vara där :) Annars vet jag inte riktigt... Kjartan tyckte jag skulle vara på nått lite större ställe, han trodde att det är mindre risk att jag får "skitmocka" då ;)
Vad tror ni om Heimir och Terese? .... Skall föresten testa att sms:a Reynir tror jag... Det skadar ju inte liksom ;D

Lägger in en random bild i varje inlägg för det blir så tråkigt annars.

Föl på Island

Kommentarer
Postat av: helena

2009-01-09 @ 17:34:35
Postat av: helena

vad kul det låter med dom lekarna. saknar dej! men jag förstår att det var jobbigt när man skulle ställa sej i bokstavsording och åldersordning. Puss puss <3 din kusin Helena<3<3<3<3<3<3

2009-01-09 @ 17:38:23
Postat av: Anonym

stall tofta har jag varit på

2009-01-09 @ 19:40:13
Postat av: annica

Bra jobbat Bella!

2009-01-11 @ 21:05:36
Postat av: sara

Helena: Ja, det va skoj:).. Saknar dig med<3 Puss<3

2009-01-12 @ 17:31:49
URL: http://toltarna.blogg.se/
Postat av: sara

anonym: Okej, vad det bra där då?:)

2009-01-12 @ 17:33:49
URL: http://toltarna.blogg.se/
Postat av: sara

Mamma: Hehe, nu skall jag bara få svar med ;D

2009-01-12 @ 17:34:27
URL: http://toltarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test