12 Januari 2009

Varför kan vi inte bara få jobba på som vanligt?:S Orkar inte hålla på med den här grejen, helt jäkla onödigt -.- 
Men aja, inte mycket att göra åt saken... får helt enkelt stå ut. 
Håller i alla fall på att komma lite framåt i apu sökandet, Smsade Reynir igår vid 3 tiden och fick inget svar på jätte lång tid, sen vid 7 tiden får jag helt plötsligt leveransrapporten -.- så han hade inte änns fått det... sen fick jag efter typ 5 minuter ett sms från Reynir :D... Han skrev att han skulle kolla upp det och att han skulle höra av sig imorn, vilket ju då blir idag.
Har ännu inte fått nått sms eller nått... men jag ger han hela dan på sig och svarar han inte så smsar jag igen imorn och påminner ;) Vill ju verkligen vara där :D 
Men för säkerhets skull tänkte jag mejla Heimir och Terese tror jag... fast skall kolla runt lite först och höra om nån annan har varit där. Jaja, håll tummarna (A) 

Jag är glad nu... för Malin har kommit nu :D .. Har varit jätte ensamt utan Malin.. :/ 

Hmm, fortfarande inget svar från tofta heller =/ men nej, nu skall jag ut och rida tror jag. Fast känns bara kallt och jobbigt idag, men jag kan ju göra lite markarbete :)


xxx

Kommentarer
Postat av: johanna

jag var på tofta förra året på apu

2009-01-12 @ 20:34:37
Postat av: Sara

Johanna: Okej, var det bra där?:)

2009-01-14 @ 12:26:21
URL: http://toltarna.blogg.se/
Postat av: helena

hehe Den där hästen är den söt eller? <3<3<3<3

2009-01-14 @ 17:09:20
Postat av: Sara

Helena: Ja mycket^^<33

2009-01-18 @ 16:58:17
URL: http://toltarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test