Tick Tock.

Nu är kl 17.05 Och jag som tänkte hinna duscha, äta och göra mackor  innan. :o ;D
Malin åkte nyss. Kommer sakna. Hela tre veckor utan henne = tråkigt. :/
Hon skall vara jätte gullig och ta hand om min hestapolle. :)

Kokar nudlar. Måste ju äta innan jag åker. Man kan inte resa på tom mage det går inte.
Sen skall jag göra iordning Tekakor som jag skall ha med mig på tåget. Gott Gott.
Ensamt är det med. Norskarna, Jessica, Malin har åkt hem. Melina vet jag inte var hon är. Sen är det endast boys här. -.-

Blink 182 är vad jag roar mig med så länge medans jag är ensam. Anna kommer över sen, men just nu är hon i stan. Dum Anna Dum. Men nej, nu börjar nudlarna bli klara.

Tjo så länge.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test