Börjar allt bli bra?

Just nu känns det som att allt kommer bli väldigt bra. Jag skall ha super kul på praktiken hos Tofta. Jag skall vara hemma på sportlovet. Jag och Anna skall till Edinburgh, Skottland på påsklovet och så kommer jag förhoppningsvis få vara hos Rasmus Möller Jensen på praktik till hösten. Kan det bli bättre? Okej, det kan väll alltid bli bättre, men nu är det i alla fall super bra!:)

Sitter i södra med Hannah. Lyssnar på Blink 182 och är allmänt trött. Tänkte rida idag, men eftersom jag skall på handlingstur får jag se om jag orkar när vi kommer tillbaks. Fast nej.... Jag måste rida idag!.

Vill till systeryster NU!:D Vill inte vara i skolan mera. Hatar den här J*vla tema grejen vi har nu, så j*vla onödig. Vill bara ha vanliga lektioner. Tycker det har blivit lite konstig stämmning bland 1:orna här, det är lite synd=/ Det gör att man längtar hem lite extra.

Snart är det mat. Tur det. För jag är hungrig.

xxx

Kommentarer
Postat av: Em

Jag vill också att du ska komma nununu!

Vem är den här sköna Anna som ska hänga

med förresten? Har jag träffat henne? :)



Pyss

2009-02-07 @ 14:45:47
URL: http://nopoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test