Äntligen händer det saker!:)

Ett par dagar kvar bara sen har vi Apu. Hm, man kanske skulle börja kolla vad man skall ha med hem? Haha så man inte står där dagen innan och letar som en galning;) Sen efter Apu:n är det sportlov. Hm undra va man skall hitta på då?! Och sen börjar den förbaskade skolan igen. Fast sen är det ju inte så långt kvar till Påsklovet. Och då åker ju jag och Anna to Scotland. Jag tror du kommer gilla Anna faktiskt. Hon är lite galen men hur snäll och go som hellst;) 

Vad finns det för skojigt att göra i Edinburgh föresten?^^ 

Red ut igår med Anna, Låffi och Maria, det ehm, gick jätte bra i början, på hem vägen fick samtliga hästar lite ryck xD.. Sleipnir TÖLTADE i DJUP snö:S :D As coolt.. och han gjorde det av sig själv. :D
I Lööööve my horsie sometimes<3 ^^



xxx
 

Kommentarer
Postat av: mamma

GLÖM INTE PASSET!

2009-02-10 @ 20:03:53
Postat av: Em

jadu, vad finns det att göra i edinburgh?

om ni är här på en onsdag ska jag ta med

er på bio & pizzarestaurang (det är 2for1

på onsdagar om man har orange som operatör,

hehe). sen får vi ju gå runt & kolla affärer

& sånt & jag ska ta med dig till svansjön så

du får fota lite :)

2009-02-15 @ 14:54:18
URL: http://nopoetry.blogg.se/
Postat av: Sara

Em: Okej. :) Ja:D affärer gillar vi^^

Oh, ja du får ta med oss till fina ställen där man kan ta bra bilder:D<3

2009-02-15 @ 22:35:56
URL: http://toltarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test