Telefon samtal till Island och tjockis ridning på samma dag ;D

Skall upp vid 07.00 imorn. Skall hinna duscha innan jag åker. Skall ju till praktiken imorn. Vid halv 10 ungefär skall jag vara där.
Klantade mig föresten idag. -.- Ringde Johannes för att kolla när jag skulle vara där och då visa det sig att han är på Island. Lika med att jag ringde DYRT samtal (antar att det är dyrt) till Island. Smart eller vad?! -.-'
Men men, sånt händer antar jag. xD

Red föresten Gjosta idag. Barbacka ;) hon är nämligen ganska så väldigt tjock xD Men lika söt som alltid ;)
Tänk snart blir hon mamma igen. Och vi får våran första egna uppfödning^^ 
Spännande spännande :D




xxx

Kommentarer
Postat av: Millan

När kommer bäbisen då?

2009-02-28 @ 13:49:05
Postat av: sara

Millan: Bäbisen är beräknad att komma nån gång i april tror jag:)

2009-02-28 @ 18:28:45
URL: http://toltarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test