Sportlov!

Igår var sista dagen på praktiken. Och naturligtvis är jag så klantig att jag försover mig -.-
I alla fall, vi åkte till Ale Häst Spa med fem hästar, Björk, Snerrir, Fróm, Venus och Herjann. 3 gången för Björk och Snerrir, 2 gången för Fróm och Venus tror jag och 1 gången för Herjann. Han tyckte det var ganska väldigt onödigt att han skulle gå där i vattnet:S haha Han "slet" sig 3 gånger, men tillslut började han lugna ner sig, det är inte lätt att vara liten stark, knasig hingst;) Björk verkade i alla fall vara proffs på det, hon tyckte inte att det var det minsta jobbigt.
Sen kom i alla fall pappa och hämtade mig <3

Gjosta är jääätte tjock!!!!! Hon går inte änns normalt med bakbenen för att hon är så tjock xD Lilla gumman, blir nog skönt för henne sen när det är över.<3
Och just det ja, Nalle parade sig med Tindra igen... -.- Inte planerat kan vi ju säga! Skall nog ta bort dom tror jag=/ Blir liksom jobbigt med valpar så in på liksom.

Saknar min Lelle snutt med<3 Han är verkligen underbarast. Och till sommarn skall jag övertala mamma och pappa att han skall få komma iväg och simma lite(A) Fast först måste jag ha vatten terapi med honom xD <3

Nej nu skall jag kolla på lite kläder. Kanske kommer ett inlägg med Massor av snygga grejer;D

Löööve
xxx

Kommentarer
Postat av: Em

Lilla sömntuta :) När är det Gjostis ska ha sin bebbe?

& BUSIGA Nalle! Jag skulle inte tacka nej till mer

valpar, men det är klart det blir jobbigt för Tindra.



Puss

2009-02-28 @ 20:05:34
URL: http://nopoetry.blogg.se/
Postat av: sara

Em: Hehe(A).. Ehm tror bebben kommer nån gång i april:)

Haha, ja han är allt busig xD Nej inte jag heller, men som sagt ja, jobbigt för Tindra och jobbigt för mamma och pappa som måste ha hand om dom;)



Puss<3

2009-03-01 @ 14:07:54
URL: http://toltarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test