Dag 1. På Tofta. 16 feb 2009

Det första jag fick göra var - föutom att ställa in grejerna- att mocka. Jag och Maria mockade typ halva var, lika med ungefär 8 boxar kanske, fast det var BARA i ridskolestallet. Jag räknade faktiskt inte om jag skall vara helt ärlig, utan jag försöker se det i huvudet, vilket är mycket svårt. Meen i alla fall, efter vi mocka sopa vi rent i stallet och sen tog vi lite fika. Efter fikat fixade vi med nytt torv till några boxar. Sen åkte vi bort till den lilla stugan som jag bor i för att lämna av grejerna och fixa fram nyckel. Det är lite läskigt faktiskt, jag måste gå in i Staffans hus för att duscha, lika med igenom hans soovrum oxå -.- :$
Men men, sen gick vi tillbaks, hälsade på stona samtidigt. Sen fixade vi hö och kraft till alla hästarna och sen gick vi upp till Maria och Johannes mysiga lilla hus^^ Kollade på Tv och åt lite mat. Sen tog vi in hästarna och så börja första ridgruppen att komma. Jag fick rida med ut. På en super söt svart valack vid namn Hjörtur. Han töltade typ väldigt rent och kunde gå J*vligt fort:o :D Det var skoj:D:D

Men nu måste jag gå. För nu börjar min andra dag här på Tofta.
Åter kommer senare. ;)

xxx


Kommentarer
Postat av: Millan

Det låter som du har fullt upp. Mysko att gå igenom hans sovrum....

2009-02-28 @ 13:47:56
Postat av: sara

Millan: Yes. Ja gud, helt weird:S^^

2009-02-28 @ 18:28:00
URL: http://toltarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test