19-20 feb 2008

Blev ingen mässa tyvärr. Men det gör inte så mycket, roligare att i sånna fall åka dit med Mamma:)<3
Ja ja, har gjort i princip samma grejer dom här dagarna också¨och börjar lära mig alla hästarnas namn och vart dom skall stå och så nu ;) Det är ju faktiskt ganska många hästar ^^
Av alla hästarna som finns där har jag ridit Hildur, Gladur och Hjörtur. Hildur är ett brunblack femgångs sto, Gladur är en rödblack femgångs valack och Hjörtur är en svart fyrgångs(tror jag) valack. Hjörtur var läääätt roligast :D Vilken jääkla ökad tölt han kan få, och då har jag inte testat hans snabbast tölt ännu ;) Sen är han väldigt taktsäker med. Skoj skoj.

Sitter nu i bilen påväg hem till Hålanda<3 Borta bra men hemma bäst<3

xxx

Kommentarer
Postat av: Moster

Skönt att vara hemma va?!

2009-02-28 @ 13:46:15
Postat av: sara

Moster: Japp helt underbart:D

2009-02-28 @ 18:26:55
URL: http://toltarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test