Dags för en uppdatering nu ;)

Har hänt mycket sen sist. :) Jag har vart i skottland med Anna Svart :D också skall jag bli Moster i September:P Spännande spännande:)

Imorn är det tävling på Wången, jag skall dock inte tävla utan jag skall bara vara åskådare och fotograf;) men det skall bli kul det med... Kommer lägga upp lite fina bilder på dille ekipagen här ;)

5 Maj är det tävling på Wången igen och då skall vi vara med:D V5 och T8 dock bara ;) men vi är liksom inte riktigt redo för öppen klass ännu... Tycker jag! 

Men nu skall jag ha lektion ... så jag måste logga ut mig innan Johan blir surer ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

Får vi se lite bilder från skottland snart oxå?

2009-04-24 @ 19:45:48
Postat av: Em

Haha, jag surfade in pa din blogg bara for att skalla pa dig for att

du inte uppdaterat an, men nu hade du ju gjort det! Well done :)



Vill se bilder! Pa allt :)

2009-04-24 @ 20:47:57
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Sara

Mamma: Jadå snart kommer det bilder:)



Em: Hehe, inte lätt att uppdatera när man var i skottland utan dator jue;) och innan det har det inte vart något intressant att uppdater om ju;)

2009-04-27 @ 22:33:55
URL: http://toltarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Har du en blogg eller hemsida?:

Lätta på hjärtat nu:

Trackback
RSS 2.0
Test